Biuro przyjazne klientowi

Pierwsze spotkanie z klientem, można porównać do randki w ciemno: obie strony zwracają uwagę na detale i szczegóły, które mogą zdradzić to, czego dana osoba nie powie.

Klient, który przychodzi negocjować wysoki poziom ubezpieczenia, nowy kontrakt na kilkadziesiąt tysięcy złotych lub szczególnie kupno mieszkania w biurze nieruchomości będzie chciał widzieć dobrze urządzone i schludne pomieszczenia.

To pierwsze wrażenie może stanowić klucz, gdyż zaufanie przy powierzeniu dużej sumy pieniędzy bierze się także z tego, czy dana osoba uzna że firma miała już do czynienia z podobnymi biznesami i kwotami. Jeśli przyjmiemy naszego partnera biznesowego w zniszczonym pokoju, który remont miał przeprowadzany ostatni raz wiele lat temu, to nie mamy co liczyć na jego zaufanie.

Biura nieruchomości najlepszym przykładem

Jeszcze mocniej widać to na przykładzie biura nieruchomości. Choć osoby tam pracujące nie są aranżerami wnętrz, a firma ogólnie nie zajmuje się wystrojem, to osoba która szuka mieszkania jest w tym okresie swojego życia wyczulona na wszelkie uszczerbki w meblach, czy ścianach. Automatycznie patrzy na wiele pomieszczeń pod tym kątem, bo najprawdopodobniej robi taki zakup raz na kilka lat, więc coś takiego czasowo się niej uruchamia.

Aby uchronić się przed negatywnym pierwszym wrażeniem, warto jest odnowić swoje biuro dobrej jakości farbą, która pozwoli cieszyć się dobrym wizerunkiem nawet na lata. Takie farby można kupić między innymi pod adresem: https://centrokolor.pl/pol_m_PRODUCENCI-I-MARKI_FARBY-BECKERS-354.html

O dobrym traktowaniu klientów, czy tworzeniu biur można przeczytać na biznesss.pl i http://biznesssowo.pl/.