Fanpage który przyniesie wymierne korzyści

Jeśli spojrzymy na to jak wiele osób korzysta z Facebooka to bez żadnych wątpliwości i śmiało można powiedzieć, że jest to największe medium społecznościowe na świecie. Trudno dziwić się więc temu, że coraz większa liczba przedsiębiorców dostrzega potencjał w angażowaniu fanów w ich markę. Aby prowadzenie fanpage na facebooku było efektywne należy zwrócić uwagę na kilka kluczowych aspektów związanych z samym publikowaniem treści.

Wysoka jakość publikowanych treści

Jeśli chcemy przyciągnąć zainteresowanie użytkownika to należy z pewnością zadbać o to, aby treści były unikalne, wartościowe, pisane eksperckim piórem, ale jednocześnie łatwe do przyswojenia dla każdego. Posty zawierające banalne teksty i stwierdzenia nie przyciągną dużej uwagi. Jeśli zadbamy o to, aby jakość postów trzymała ten sam, wysoki poziom to z czasem może przynieść to wymierne korzyści.

Nie tylko sam tekst

Publikowanie czystych tekstów, czyli tekstów bez żadnych form multimedialnych, powinno być ograniczone do minimum. Należy zadbać o to, aby teksty zawierały grafiki, zdjęcia lub filmy wideo, które będą wpasowywać się w treść przekazu. Dość często popełnianym błędem jest to, że dany tekst posiada grafikę, która w żaden sposób nie współgra z resztą treści. W użytkownikach może to wywołać zniechęcenie i uczucie braku profesjonalizmu ze strony administratora fanpage’a. Jeśli istnieje uzasadniony powód to warto do tekstu dodać film z innego portalu, na przykład z Youtube. Mieszanie różnych form multimediów i nie ograniczanie się tylko do jednego typu będzie postrzegane znacznie bardziej przyjaźniej przez użytkowników.

Publikowanie nowinek i nowości

Ciekawym sposobem na przyciągnięcie uwagi jest zaznaczenie, że fanpage jest ekskluzywnym miejscem gdzie jako pierwsze pojawiają się wiadomości o nowościach, promocjach itp. Publikując ciekawostki związane z uruchomieniem produkcji nowego przedmiotu lub wprowadzeniem do oferty nowych usług i zaznaczenie tego, że fani na Facebooku dowiadują się o tym pierwsi buduje prestiż tego miejsca. Utwierdza to w przekonaniu osoby, że powinny pozostać w dalszym ciągu fanami, aby nie ominęło ich nic nowego, a dzięki temu prowadzenie firmowego facebooka stanie się znacznie łatwiejsze.

Konkursy i promocje

Promowanie strony na fb należy zacząć od zorganizowania konkursu lub promocji. Dzięki temu można uzyskać znacznie lepsze wyniki w przypadku płatnej reklamy. Już sam tekst, że można coś wygrać z pewnością przyciąga wzrok, a to już tylko krok od większego zaangażowania w samą treść.