Do 25 kwietnia 2021r. wprowadzone zostały zmiany w godzinach przyjmowania interesantów: przyjmowanie petentów: w godzinach 7.00 – 13.30, kasa czynna w godzinach 8.00 – 13.00.
W związku z zaostrzoną sytuacją epidemiczną, w trosce o bezpieczeństwo interesantów i urzędników, wprowadzone zostają zmiany w godzinach obsługi petentów Urzędu Miejskiego w Wadowicach. Przypominamy również, iż w dalszym ciągu przyjmowanie interesantów możliwe jest wyłącznie po wcześniejszym umówieniu telefonicznym lub mailowym, z zachowaniem reżimu sanitarnego. W trakcie wizyty w Urzędzie interesanci zobowiązani są do przestrzegania nakazu zakrywania ust i nosa przy pomocy maseczki, do dezynfekcji rąk po wejściu do budynku Urzędu, bezdotykowego zmierzenia temperatury ciała oraz zachowania odległości co najmniej 1,5 m od innych osób. W Urzędzie powstały 3 mobilne stanowiska, które po każdym zakończonym spotkaniu są dezynfekowane.
Kontakt z Urzędem Miejskim w Wadowicach odbywa się nadal z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej, telefonicznej, a także korespondencji tradycyjnej. Zachęcamy do korzystania z portalu e-PUAP, za pośrednictwem którego wiele spraw urzędowych można załatwić przez Internet. Rejestracji profilu zaufanego można dokonać przez swoje internetowe konto bankowe.
Do Państwa dyspozycji pozostają adres i numery ogólne do Urzędu:
Adres: Plac Jana Pawła II 23
34-100 Wadowice
adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel.: 33/873 18 11 , 33 873-18-12, 33 873-18-13, 33 873-18-14 fax. 33/873 18 15