Telefony stacjonarne wciąż cieszą się dużym zainteresowaniem, w szczególności wśród właścicieli przedsiębiorstw, dlatego nikogo nie powinno dziwić, że tworzone są wciąż coraz bardziej rozbudowane i zaawansowane rozwiązania tego typu. Mowa tutaj przede wszystkim o telefonach konferencyjnych, takich jak Polycom Trio, które pod względem funkcjonalności i jakości działania nie mają sobie równych. Sprawdźmy, w oparciu o ich działanie, na czym polega dobry telefon konferencyjny i do czego może Ci się przydać.

Telefon konferencyjny – komu będzie potrzebny?

Telefon konferencyjny to właściwie nic innego jak telefon stacjonarny, jednak wyposażony w wiele dodatkowych funkcji i bardzo często wykonany z dbałością o więcej szczegółów oraz z lepszej jakości materiałów. Można powiedzieć, że jest to urządzenie „premium”, które wykorzystywane będzie bardzo często, przez większą liczbę osób i w najbardziej palących sytuacjach. Oczywiście najczęściej, rozwiązania takie jak Polycom Trio znajdują zastosowania w salach konferencyjnych, jednak mogą być skutecznie użytkowanie również w recepcjach czy gabinetach kierowników lub prezesów. Dzięki swoim funkcjom oraz dodatkowym możliwościom, jakie dają, są w stanie spełniać oczekiwania najbardziej wymagających użytkowników i przyczynić się do rozwoju biznesu.

Dlaczego warto postawić na telefon konferencyjny?

Na to pytanie odpowiedź jest jedna – kiedy zależy Ci przede wszystkim na najwyższej jakości rozmów, a także wielu dodatkowych funkcjach, z których będziesz mógł bezproblemowo korzystać. Przede wszystkim – telefon konferencyjny, posiadający możliwość połączenia z siecią Ethernet, może być skutecznie wykorzystywany jako telefon VOIP. Co to oznacza dla Ciebie, jako przedsiębiorcy? Przede wszystkim możliwość wykonywanie połączeń za pomocą Internetu – zarówno wewnątrz przedsiębiorstwa, jak również na zewnątrz. A to prowadzić będzie do zdecydowanie mniejszych kosztów niż do tej pory.

To jednak nie wszystko – telefon konferencyjny, taki jak Polycom Trio to przede wszystkim najwyższa jakość rozmów (w HD), co pozwoli Ci bezproblemowo porozumiewać się z klientami, pracownikami czy partnerami biznesowymi. Dzięki opatentowanym technologiom, dostosowanym do potrzeb konferencyjnych, masz pewność tego, że usłyszysz każde wypowiedziane słowo. Oczywiście do tego wszystkiego dochodzi możliwość współpracy z bardzo wieloma różnorodnymi urządzeniami, co ma znaczenie w biznesie.

telefon konferencyjny

Telefony konferencyjne to również wiele innych opcji i możliwości, wśród których warto wyróżnić między innymi:

  • zaawansowane funkcje dotyczące prowadzenia rozmowy, a także bezpieczeństwa czy zarządzania kontaktami,
  • wyświetlacz o wysokiej rozdzielczości, który pokaże wszelkie niezbędne informacje i tym samym znacznie ułatwi posługiwanie się urządzeniem w każdej sytuacji,
  • uodpornienie telefonu na pracę innych telefonów (w tym komórkowych) i bezproblemowe działanie w każdych warunkach,
  • prostota obsługi i podłączenia, dzięki której z obsługą poradzą sobie również mniej zaawansowani użytkownicy.

Do tego wszystkiego dochodzi multum rozmaitych opcji, w tym wybór ostatniego numeru, książka telefoniczna i wiele, wiele innych. Wszystko to okazuje się niezwykle przydatne w biznesie, bo – jak zapewne wiesz – jako właściciel swojej firmy nie jesteś w stanie wszystkiego zapamiętać. Telefon stacjonarny, taki jak Polycom Trio jest urządzeniem, które zapewni Ci opcje tak przydatne, jak komputer, a do tego pozwoli ci dzwonić i odbierać połączenia na Twoich zasadach.

Czy warto postawić na telefon stacjonarny w firmie?

Jak najbardziej – szczególnie na telefon konferencyjny, który pozwoli Ci komunikować się wewnątrz i na zewnątrz firmy w zupełnie nowej jakości. Zyskasz wiele dodatkowych opcji, które z całą pewnością spełnią wszelkie Twoje oczekiwania. Warto więc wybrać taki model telefonu, który będzie w stu procentach dostosowany do Twoich potrzeb!