Zastanawiasz się co powinieneś zrobić, aby poprawić swoje lokalne SEO? Jedną z podstawowych rzeczy jest założenie i optymalizacja swojego profilu biznesowego Google.
Pierwszym i najważniejszym krokiem w lokalnej strategii SEO jest zgłoszenie profilu biznesowego Google. Twój profil biznesowy Google powinien być sercem Twojej lokalnej strategii. Jeśli chcesz przyciągać lokalnych klientów do swojej lokalizacji, musisz ją zarejestrować i zoptymalizować. Sprawdź najlepsze Pozycjonowanie Bydgoszcz
Kiedy już potwierdzisz swój profil biznesowy Google, możesz zacząć uzupełniać swój profil.
Po złożeniu wniosku o wpis lokalny sprawdź czy najważniejsze dane są poprawne. Obejmują one: nazwę, adres, numer telefonu.Po pierwsze skup się na nazwie firmy. Jeśli prowadzisz restaurację o nazwie “U mamy”, to zamiast zostawiać jedynie jej nazwę, warto dodać frazę “Restauracja”. Dokładnie też zweryfikuj adres, aby mieć pewność, że lokalne leady trafiają we właściwe miejsce. Potwierdź także swój firmowy numer telefonu, aby użytkownicy jednym kliknięciem mogli się z Tobą skontaktować. Warto również dodać adres e-mail do swojego wpisu, aby zapewnić użytkownikom inny sposób dotarcia do Ciebie.
Gdy już uzupełnisz niezbędne informacje, warto dodać elementy wizualne. Wiele osób ogląda zdjęcia na profilu Google Business, aby uzyskać upewnić się co do Twoich usług czy produktów. Te zdjęcia to doskonała okazja, aby zaprezentować swoją firmę w jak najlepszym świetle. Uwaga! Używaj jedynie autentycznych zdjęć! Nie korzystaj ze zdjęć stockowych, ponieważ ludzie nie będą mieć do Ciebie zaufania. Warto dodać zdjęcie budynku swojej firmy, aby klientom łatwiej było Ciebie znaleźć.
Następnie przejdź do krótkiej notatki na temat swojego biznesu. Jest to dobry sposób, aby przekazać swoim odbiorcom, co masz im do zaoferowania.