Współcześnie oferowany przez zakłady poligraficzne druk (trykkeri), daje ogrom możliwości w zakresie pozyskiwanych materiałów – zarówno tych, zamawianych przez osoby prywatne, jak również firmy. Szczególnie te drugie bardzo często korzystają z różnego rodzaju nadruków, ponieważ to właśnie dzięki nim, możliwe jest zaopatrywanie się w wysokiej jakości materiały reklamowe i identyfikacyjne, które zostaną w stu procentach spersonalizowane – zgodnie z potrzebami zamawiającego. Oto najważniejsze pytania i odpowiedzi, dzięki którym dowiesz się wszystkiego o współczesnym druku!

Nowoczesny druk (trykkeri) – 7 najważniejszych pytań i odpowiedzi

Do czego przydać mi się może druk (trykkeri)?

To najczęściej zadawane pytanie, na które odpowiedź może być najbardziej rozbudowana. Wynika to przede wszystkim z faktu, że druk (trykkeri) daje dzisiaj niemal nieograniczone możliwości w zakresie pozyskiwania materiałów reklamowych oraz identyfikacyjnych, które z jednej strony będą przydatne do rozwoju przedsiębiorstwa i pozyskiwania klientów, a z drugiej – budowania pozytywnego wizerunku marki.

Możesz więc skorzystać z typowych materiałów reklamowych, które pozwolą Ci pozyskiwać klientów. Drukarnia dostarczy Ci ulotki, broszury, plakaty i foldery reklamowe w bardzo wysokich nakładach, dzięki czemu o swojej ofercie poinformujesz wielu klientów. Z drugiej strony, będziesz mógł postawić na najbardziej wymyślne metody promocji, do których należy reklama wielkoformatowa, w tym banery, billboardy czy roll-upy. Dzięki temu, że współczesny druk (trykkeri) pozwala nanosić rozmaite treści i grafiki na różne materiały, reklama taka może być naprawdę wymyślna.

Z drugiej strony zakład poligraficzny jest w stanie realizować też inne zlecenia – np. na spersonalizowane koperty, papier firmowy czy wizytówki, a nanoszenie nadruków jest możliwe nawet na gadżety reklamowe czy gotowe produkty, np. długopisy, kalendarze czy zapalniczki. To z kolei da Ci możliwość zaopatrywania swoich klientów i partnerów biznesowych w prezenty, które zbudują zaufanie i pozytywny wizerunek Twojego przedsiębiorstwa.

Jakie techniki druku są dzisiaj najlepsze?

Warto na wstępie zaznaczyć, że techniki druku są przede wszystkim bardzo zróżnicowane, a mówienie o tym, które z nich są najlepsze, zależą przede wszystkim od Twoich potrzeb. Jeżeli potrzebujesz bardzo dużych ilości wizytówek czy ulotek, najlepszy okaże się druk cyfrowy i offsetowy. Kiedy chcesz skorzystać z wysokiej jakości reklamy o dużych wymiarach, niezbędny okaże się druk wielkoformatowy. Jeżeli zaś chcesz pozyskać nowoczesne gadżety reklamowe lub potrzebujesz naniesienia nadruku na materiały inne niż papier, odpowiedzią na te potrzeby będą sitodruk, a także tampodruk.

Czy druk (trykkeri) jest drogi?

Nie, ponieważ nawet bardzo duże nakłady materiałów reklamowych czy identyfikacyjnych, nie będą kosztować Cię dużo. Oczywiście cena jest uzależniona od stopnia skomplikowania zlecenia, liczby naniesionych kolorów czy formatu reklamy – w większości przypadków drukarnia ustali więc cenę w pełni indywidualnie.

Na jakich materiałach można nanosić nadruki?

Historia druku jest bardzo długa i przez wiele lat rozwinęło się wiele metod, dzięki którym możliwe jest nanoszenie nadruków nie tylko na papierze, ale również plastiku, drewnie, folii, tkaninach i wielu innych materiałach. Wszystko zależy więc od Twoich indywidualnych potrzeb!

Jak szybko drukarnia zrealizuje moje zamówienie?

Dzięki nowoczesnym maszynom, zakład poligraficzny może zrealizować Twoje zlecenia w jedną dobę – nawet, jeżeli zamówisz wielotysięczny nakład ulotek czy wizytówek. Jeżeli chodzi o szybkość realizowanych zleceń, wyróżniają się druk offsetowy i – nieco mniej – cyfrowy.

Czy druk (trykkeri) pomoże mi zrealizować moje indywidualne pomysły?

Oczywiście – to Ty decydujesz o formacie, kształcie materiałów reklamowych oraz tym, co zostanie na nie nadrukowane. Nowoczesny druk pozwoli Ci dostosować grafiki, treści czy czcionki, dzięki czemu pozyskasz reklamę w pełni spersonalizowaną i pozwalającą na realizowanie Twoich indywidualnych celów biznesowych.

Druk – technologie, metody, możliwości