Nurtują Cię jakieś pytania dotyczące naszej gminy? Jest bieżący problem, który chciałbyś zgłosić? A może jest jakaś drobna sprawa, którą powinniśmy się zająć? Chcesz coś załatwić w naszym urzędzie, ale nie wiesz jak się do tego zabrać? Właśnie takimi sprawami zajmie się Biuro Interwencji Mieszkańca (BIM), które zainicjowało pracę w środę 15 września.

Projekt bez tytulu 1 1024x614 - Wystartowało Biuro Interwencji Mieszkańca

– Celem naszego biura jest załatwianie „od ręki” prostych spraw bieżących zgłaszanych przez naszych mieszkańców i dostarczenie informacji zwrotnej zgłaszającemu w interesującym go temacie w przeciągu 48 godzin (nie licząc dni wolnych od pracy) – wyjaśnia Burmistrz Wadowic, Bartosz Kaliński.

Kontakt z BIM będzie możliwy przez formularz zgłoszeniowy dostępny na głównej stronie www.wadowice.pl lub telefonicznie pod numerem 33 873 18 16 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. Każde zgłoszenie będzie rejestrowane i żadne nie zostanie bez odpowiedzi.